2/28/2012

Rudá jako rubín

Kniha: Rudá jako rubín
Autor: Kerstin Gierová
Série: Edelstein trilogie
Díl: První

Z němčiny do angličtiny

Rudá jako rubín je pro mě relativně výjimečnou knihou. Kniha byla napsána německou autorkou (určitě jste to poznali podle jména), ale můžete si ji objednat i v angličtině. Jak je to možné? No, Rudá jako rubín byla přeložena i do angličtiny, což věřím, není zase tak obvyklé.

Na místo tebe cestuju já

Gwendolyn pochází z rodiny, kde se dědí gen, který Vám umožňuje cestovat v čase. Její celá rodina je opředena tajemstvími, do kterých je postupně zasvěcována Gwendolinina setřenice Charlotte. Celý život trénovala na to, aby byla dobrou cestovatelkou v čase, což její matka a Gwendolinina teta neopomínala neustále zmiňovat. Co když se ale někde stala chyba a gen nemá Charlotte, nýbrž Gwendolyn?

Bezdůvodně skvělá?

Obálka druhého dílu
Tahle kniha byla vážně skvělá. A vůbec nevím proč. Možná je to tím, jak je to napsané, možná je to tím, jak je to celé opředené tajemství, možná je to tím, že se to celé odehrává v Londýně, ale jedno vím opravdu jistě – bylo to skvělé. Co dokazuje, že to bylo skvělé? Poslední dobou (asi tak poslední tři čtvrtě rok) si v tramvaji do školy už nečtu. Možná je to tím, že jedu jenom 10 minut, takže mi vytahovat knihu přijde zbytečné, no a pokud nesedím, tak už v ruce knížku tuplem nedržím. Ale Rudá jako rubín byla skoro nepoložitelná. Četla jsem ji kdykoliv jsem mohla a moc si to užila.


Ono to ani nebylo tak výjimečné, ale neskutečně chytlavé. Po velkém zklamání z Jezdců časem (tu knihu jsem dodnes nebyla schopná dočíst), jsem byla docela nejistá, jestli si knihu vůbec pořídit. Ale obálka udělala své a knihu jsem si při první příležitosti koupila. Jestli toho lituji? – ani náhodou.


Gwendolyn byla střelená a občas jsem nad jejím chováním kroutila hlavou, ale bylo to takové prdlé počtení, které se jistě mnohým z Vás bude líbit, obzvlášť mladším čtenářům. Celý příběh je propleten tajemstvími, která člověka nenechávají chladným a v ruce chce mít ihned další díl. Pokud mluvíte (nebo čtete) německy, žádný problém mít nebudete, neboť všechny tři díly v originále už vyšly, ale ani v angličtině ještě všechny díly přeložené nejsou, takže my – německy nemluvící, máme docela problém.


Gwendolyn kvůli jistým událostem, přišla k cestování časem jak slepá k houslím, což jí Gideon neopomíná připomínat a její teta jí to nehodlá zapomenout. Gideon byl naprosto okouzlující idiot a všechny postavy měly něco do sebe. Celé je to plné tajemství, které se člověk touží dozvědět hned, ale namísto toho dostanete jen další tajemství s indiciemi.

Abych to shrnula, nejspíše se jedná o moje guilty-pleasure, no rozhodě pokud chcete na pár hodin zapomenout na všechno okolo a ponořit se do příběhu plného tajemství, krásných šatů, historie a Londýna, rozhodně neváhejte a utíkejte si tuhle knihu koupit.
4.5 sovičky 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...