6/15/2012

Hourglass


Kniha: Hourglass
Autor: Myra McEntire
Série: Hourglass
Díl: První

Cestování časem v trochu jiném podání

Hourglass jsem si, přiznám to, objednala hlavně kvůli obálce. A pak taky kvůli příslibu cestování v čase a zápletce s tím spojené, neboť jsem si neskutečně oblíbila knihu Rudá jako rubín, která o cestování v čase právě je. Celé tohle téma mě neskutečně nadchlo, takže jsem se od té snažila najít nějakou stejně dobrou knihu na toto téma. A vyklubalo se to z Hourglass? Ne tak docela.

Jsem blázen? Vidím totiž lidi z minulosti...

Emerson začala vidět lidi z minulosti chvíli před tím, než jí umřeli rodiče. Od té doby se její bratr snažil najít někoho, kdo by jí s tímto „problémem“ mohl pomoct. Doktoři jí předepsali prášky, díky kterým však jakoby přestala existovat a jen přežívala. Ale když se objeví tajemný Michael, který slibuje, že jí může pomoct, rozvíjí se kolotoč událostí a Emerson zjišťuje kdo vlastně je.

Hourglass jsem si bezpochyby užila. To jistě. Ale mám k té knížce pár vítek. Takže, zaprvé delší rozjezd. Možná to bylo tím, že pořádného odhalení se nám dostalo po více jak 100 stránkách(pokud si to pamatuji dobře, začalo mě to vyloženě bavit až po 150 stránce) od té doby však člověk jen stěží přestával, neboť každá nová informace, která odhalovala nějakou informaci o Hourglass nebo o Emersině schopnosti, člověka natolik zaujala, že chtěl prostě vědět více.

A co musím knize nechat je hlavní hrdinka. Totiž, mě vyloženě iritují ty naivní hrdinky, které se bezhlavě vrhají do nebezpečí a když se jim řekne:,,Zůstaň!“ oni udělají pravý opak, protože jsou tak neskutečně obětavé.  Ale u Emerson mi to vždy přišlo správné. Nevím, jak to vysvětlit. Ale jako hlavní hrdinka byla skvělá. Její pohled na věc byl vtipný, reálný, hlavně ne naivní.

A přestože jsem měla ráda hlavní hrdinku, stejně jako ostatní postavy, zápletka byla zajímavá, originální, promyšlená, čtivá, něco mi chybělo.  Jakási jiskra, které ostatní knihy mají. Možná to bylo stylem psaní. Možná pomalejším rozjezdem. A tak jsem musela nakonec jednu hvězdičku strhnout. Ale přesto knihu hodnotím velmi kladně a rozhodně ji doporučuji.  
4 sovičky



1 komentář:

  1. Knižku som zaregistrovala, ale som nezisťovala viac. Ale znie to fajn, hlavne tá hrdinka.:) A obálka je super.^^

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...