9/03/2012

Vengeance


Kniha: Vengeance
Autor: Michelle Madow
Série: Trascend Time Saga
Díl: Druhý
Anotace(nedoporučuji číst, pokud jste nečetli Remembrance):
Jak daleko byste byli schopni zajít, abyste získali pomstu?
Když se Chelsea Givenová dozví, že její ex-přítel Drew se s ní rozešel, aby mohl být s její dřívější nejlepší kamarádkou Lizzie, tak se tak zrazená nikdy necítila. Poté jí však její kamarádka Shannon řekne, že jí může pomoct dát věci do pořádku. Chelsea je ochotná poslouchat, ale to čemu Shannon chce aby věřila- to, že sdílela svůj minulý život s Drewem – je nemožné. A co chce, aby udělala, aby ho získala zpátky... no, to je naprosto šílené.
Může Shannon říkat pravdu? A pokud ano, jak daleko Chelsea zajde, pokud to znamená, že Lizzie za vše zaplatí? 


Mezi Remembrance a Timeless

Vengeance je krátký příběh, který je jakýmsi mezníkem mezi prvním dílem s názvem Remembrance a dalším dílem série, Timeless (vychází v listopadu 2012). Na tento díl, či krátkou knížku, jsem se těšila, protože jsem byla relativně nadšená prvním dílem a byla jsem moc zvědavá, jak si autorka poradí s potenciálem této zápletky. A styl psaní se mi opravdu líbil.


Pokračování příběhu z jiného úhlu pohledu

Druhý díl této série o reinkarnaci je psán z jiného pohledu, než byla Remembrance. V Remembrance jsme mohli nakouknout do hlavy Lizzie, jejíž nejlepší kamarádkou tam byla Chelsea. Upřímně musím říci, že Chelsea jsem v Remembrance neměla moc ráda a její reakce mi přišla trochu přehnaná, no v Vengeance jsem si Chelsea i jistým způsobem oblíbila, nebo mi alespoň přišla v pohodě.
Musím říci, že jsem velmi zvědavá, jak tahle celá série skončí. Tento díl totiž mnoho věcí zamíchává a konec nechá čtenáře velmi napnutými, netušíc co se může stát dál. Pokud jste četli recenzi na první díl, víte, že jsem v této sérii viděla velký potenciál, který autorka opravdu dobře proměňuje.

Styl psaní se mi líbil už Remembrance a v Vengeance to není jinak. Není zbytečně zatěžován popisy, není složitý. Dá se říci, že je styl psaní příjemný? Protože takovýmto dojmem na mě Michellin styl působí – příjemně. Vlastně velmi příjemně.  Příběh krásně plyne a člověk se ani nenadá a už je na konci knížky.

Vengeance se mi líbilo rozhodně více než první díl. Chelsea jsem si jistým (dá se říci i podivným způsobem, kvůli tomu, co zamýšlí udělat) oblíbila, měla jsem ji zde ráda rozhodně mnohem více než v Remembrance.  Tento jakýsi mezi-díl se mi zdál o chloupek lepší, než předešlý díl a rozhodně se velmi těším na Timeless. 


Touto cestou bych chtěla také poděkovat autorce Michelle Madow, která mi poskytla ebook na zrecenzování. Děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...